chodskyns

Direktlänk till inlägg 18 oktober 2013

äkta och oäkta vänner...

Av saga vall - 18 oktober 2013 22:10

japp, ni ser rubriken. exakt de jag ska prata om nu, många har just de här problemet efter all nät mobbning och mobbning överhuvudtaget "nutiden"..


vad är oäkta vänner egentligen?

jag har haft de själv och vet vad de innebär. tar bara dom jag kommer på just just nu!

dom ringer inte och frågar om man ska vara med varanda.   dom säger ingentling nästan.  dom snackar skit bakom ryggen.      tog bara några exempel men de finns så mycket mer!! fråga omni är osäkra, jag har dom flesta svaren..


vad är äkta vänner egentligen?

jag har 3 just nu, 1 människa, 2 hundar. INGA NAMN!

äkta vänner är vänner som kan vara med dig oavsätt om du är tjock/smal, ful/snygg, galen/lugn

äkta vänner står vid din sida, blir inte osäkra på om dom ska ge ut sitt nummer till nån man just blivit hotad av(hänt mig idag..)

dom skrattar man med, man slåss med varandra(på skoj) vi har slagit o sparkat varandra och hon har hett in 2 naglar i min arm och fick märken av dom andra:3 älskar dig!

nu har jag snackat om mig men äkta vänner står ALLTID vid din sida oavsett RYKTEN!


jag kan bara säga en mening som jag ALDRIG glömmer i HELA mitt LIV!

DE REGNAR, HÄR STÅR DU, DE REGNAR, HEJDÅ SOCKRET...

HÄR STÅR DU- ÄKTA FÖR DEN ÄR ALLTID VID DIN SIDA

SOCKRET- FÖRSVINNER OM DE REGNAR LITE.. DOM STÅR INTE VID DIN SIDA LÄNGRE


-----------------------------------------------------------------------

NYTT ÄMNE


just nu ligger jag i sängen och bloggar från min dator som jag fick i present! äntligen, gjorde de på min blogg som va på blogg.se men har bytt hit.

ska snart göra en challenge och lägga ut på youtube, snart kommer den och snart kommer mitt namn på youtube(har ingen video än så inte värt att titta...)


bloggar mer senare!<3

LOVE

 
 
- S C H N A I L G U L L -

- S C H N A I L G U L L -

18 oktober 2013 22:39

sv; Jag håller med dig till fullo. Det var säkert inte menat från deras sida men dom hade inte direkt de bäst omständigheterna. Olämpliga kläder, ett skarpt bett, ett onödigt ändamål... Nej sakerna vi åstadkommer mot hästarna, utan att det egentligen var meningen är det värsta, för det finns så mycket man hade kunna ändra för att undvika just det där!

http://www.schnailgull.blogg.se

saga vall

18 oktober 2013 23:00

håller med, dom kan ändra så mycket! men hur gamla va dom egentligen? 10? iaf.. dom betedde sig som min lillebror gör med hans gunghäst och han göregentligen ingenting jämfört med de där och han är 3år.. that is not good!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av saga vall - 22 oktober 2013 16:39

hej! kom hem typ halv 2 ungefär<3 gjorde en halloweensminkning, kikat med Filip o Julia och hemmauppgiften.<3   idag så hare varit en riktigt jävla chill dag. så sköönt<3   you make my day and you know who you are<3 hahah, int...

Av saga vall - 22 oktober 2013 09:05

hejhej! ska till syan om typ 25min..<33<3 ska köpa till halloween<3   sen så ska jag jobba mwed projektarbetet och ni kommer att få en bild på de när jag kommer hem<3   nu måste jag göra mig klar eftersom jag inte gjort de! sk...

Av saga vall - 21 oktober 2013 21:44


har varit helt ok, bara lite kaall... på hundklubben va de hundtrix som inte är min starka sida inom hundsporten...:/ här kör vi på MEST lydnad o en del agility men lydnaden är på allvar medan agilityn är mer "lek":P   just nu så kikar jag, me...

Av saga vall - 21 oktober 2013 10:23


Gomorron! Steg upp typ 7.55, lite sent men orkade inte stiga upp 6.15:$ Nu är de engelska som gäller, hft so med inge... not fun... Berättar mer när jag kommer hem om imorgon! Tagg! Nu börjar engelskan... Jag tog bilden i slutet av sommar...

Av saga vall - 20 oktober 2013 22:04

hejsan! ligger i sängen med datan hos mamma, hon kom hem för typ 1 timma sen drygt. nä hon kom hem så bar hon in en råddjurs bog som hon fixat till så fick jag skära lös bitar och äta, yammi! och till de åt jag hälsofil med smak av blåbär och sen s...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards