chodskyns

Alla inlägg den 20 oktober 2013

Av saga vall - 20 oktober 2013 22:04

hejsan!

ligger i sängen med datan hos mamma, hon kom hem för typ 1 timma sen drygt. nä hon kom hem så bar hon in en råddjurs bog som hon fixat till så fick jag skära lös bitar och äta, yammi! och till de åt jag hälsofil med smak av blåbär och sen så tillsatte jag extra blåbär som vi har i frysen:)

igår nå upptäckte jag att min mobil bara laddar till vissa laddare, och SÅKLART inte laddaren som är i bilen! även om de är en som passar...:/ så kunde inte ta kort för de va typ 4% kvar och under kvällen dog den och är de under 5% batteri kvar så kan man inte ta kort.. sorry:(


idag så har vi iallafall hämtat mitt skrivbord till mitt nya rum, de stod i robertfors.:D

jag kan bara säga en grej till och rummet, "fan så snyggt!". mer än så får ni inte veta nu! kommer en bild på när de är klart, men de är hos pappa. om ni vill kan jag även filma en room tour om ni vill när de är klart?

sen så har jag även varit ute och gått med Leija i skogen, jag fick typ fullt med barr i skorna men men.. sånt får man tåla om man är HUNDÄGARE!


imorgon så ska jag fara till hundungdom, YEEY!

var sjuk förra måndagen(+tisadag) så missade de då..:'( tror de va hundtrix då so yes. kör leija där men förr så körde jag ilo där och jag och han tävlar ju och där är de kanske inte så bra lydnad på alla så de tar OFTAST lååång tid innan vo kör vidare och då tittar ilo på mig som om jag är dum i huvet, han tittar på mig och typ tänker "är du dum i hela huvet? hade du tänkt göra nått de här året eller?!"  haha typ så, de är hans blick...


nu ska jag iaf sova och får se om jag hinner slänga in ett inlägg imorgon bitti med datan annars så blir de via mobilen.

ska bara vänta 8 min till sen så kan jag fixa gratis sms eftersom jag glömde trycka på # på slutet av koden och då kom de fram "vänta 2 timmar och försök igen" typ så... :S


goodnight!<3


LOVE 

Av saga vall - 20 oktober 2013 00:25

Hejhej!
Bloggar imorgon om kalaset och hade inget batteri kvar för min mobil laddar inte i andras mobilladdare... äben om de är samma "plupp"

Imorgon: skanjag cykla till en som heter Simon som jag ska få vara hos ibland kanske:) han är bonde och mitt liv brinner för de jobbet, jag har själv blivit uppväxt på en bondgård men de vart tyvärr en olycka så de såldes menmen...Så de är tagg! Ska cykla över e4 men de är bara typ 3km så de är inget..?

Nu ska jag sova, ska bara kolla lite sociala nätverk o sen sova!

Bloggar mer imorgon!
GOODNIGHT!
LOVE

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards